Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/11/2017.

Asystent(ka) biura

03-707 Warszawa, mazowieckie

Blackstones Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

Blackstones jest największym dostawcą gotowych spółek w Polsce. Nasi klienci to czołowe kancelarie prawnicze, fundusze inwestycyjne, deweloperzy, zagraniczni i krajowi przedsiębiorcy.

Zajmujemy się:
- tworzeniem spółek,
- sprzedażą nowoutworzonych spółek gotowych do prowadzenia działalności,
- usługami sekretariatu korporacyjnego,
- rozwiązaniem, likwidacją lub nabyciem spółek już nie potrzebnych.

Obecnie poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko:

Asystent(ka) biura

Zakres obowiązków:
- Odbieranie połączeń telefonicznych, również w języku angielskim;
- Kompleksowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Obsługa i organizacja spotkań,
- Koordynacja prawidłowego przepływu informacji i dokumentów w firmie;
- Współpraca z dostawcami (zamawianie artykułów biurowych, spożywczych);
- Organizacja podróży służbowych;
- Archiwizacja dokumentów.

Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/umowę o pracę,
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- możliwość zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności,
- przyjazna atmosfera i praca w środowisku profesjonalistów.


Informujemy, że część rozmowy kwalifikacyjnej zostanie przeprowadzona w języku angielskim.

Prosimy o dołączenie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)"
Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Wymagania

Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i w piśmie – warunek konieczny,
- praktyczna znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office,
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, sumienność,
- zdolność szybkiego uczenia się i przystosowania do wymogów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista.

Prezentacja firmy

Blackstones jest największym dostawcą gotowych spółek w Polsce. Nasi klienci to czołowe... kancelarie prawnicze, fundusze inwestycyjne, deweloperzy, zagraniczni i krajowi przedsiębiorcy. Profesjonaliści kładą nacisk na najwyższą jakość produktu z jednoczesnym zachowaniem rozsądnych kosztów. Nie decyduj się pochopnie na zakup spółki od innych podmiotów przed sprawdzeniem jakości i ceny naszego produktu. Nasze spółki są tworzone i prowadzone przez zespół wysoko wyspecjalizowanych prawników oraz księgowych, którzy skupiają się wyłącznie na Twoich spółkach. Nasi konkurenci nie zawsze posiadają doświadczenie potrzebne w tym zakresie.



Nasza oferta:

- tworzenie spółek
- sprzedaż nowoutworzonych spółek gotowych do prowadzenia działalności
- sprzedaż spółek utworzonych w latach ubiegłych, nie prowadzących dotychczas działalności
- sprzedaż „czystych” spółek działających w przeszłości
- usługi sekretariatu korporacyjnego, zgodności z wymogami i przepisami, rejestrowanie podmiotów, rejestracja w urzędach skarbowych, otwieranie rachunków bankowych oraz inne usługi wsparcia
- rozwiązanie, likwidacja lub nabycie spółek już nie potrzebnych

Blackstones jest firmą świadczącą powyższe usługi (w Polsce), wyróżniającą się spośród konkurencji specjalistyczną ekspertyzą i najniższymi cenami na rynku. Posiadamy bogate doświadczenie w świadczeniu wyżej wymienionych usług. Żadna inna firma na polskim rynku nie dorównuje oferowanej przez Blackstones niezwykłej kombinacji profesjonalizmu, jakości i cen świadczonych usług. Za nasze produkty pobieramy z góry ustalone, stałe opłaty.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja i sekretariat
do góry