Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/12/2021.

Asystentka/Asystent w dziale Finansowym

Katowice, śląskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wprowadzanie faktur do wewnętrznego obiegu dokumentów,
  • Wsparcie w procesie kontroli obiegu dokumentów finansowych,
  • Weryfikację wiarygodności kontrahentów na białej liście,
  • Sporządzanie zestawień na potrzeby działu finansowo-księgowego,
  • Wykonywanie prac biurowych w zakresie drukowania, skanowania i archiwizowania dokumentów,
  • Optymalizacja i usprawnianie procesów raportowania,
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracowników działu.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego kierunkowego (Ekonomia, Rachunkowość i pokrewne) lub w trakcie studiów,
  • Dobrej znajomości pakietu Ms Office, zwłaszcza Ms Excel,
  • Wysoko rozwiniętych kompetencji matematycznych,
  • Skrupulatności, bardzo dobrej organizacji czasu pracy i sumienności oraz zaangażowania w powierzone zadania,
  • Komunikatywności, otwartości na nowe wyzwania, inicjatywy i chęci do pracy w zespole.

Pracodawca oferuje:

  • Ciekawą pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy lub mniejszym w zależności od preferencji kandydata,
  • Komfortowe warunki pracy i możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej firmie działającej na rynku lokalnym,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość korzystania z dodatkowych benefitów.

Wymagania

Dla naszego Klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy działającej w branży usługowej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy do wewnętrznego działu osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Szukasz pracy?
Rekruterzy tworzący agencję rekrutacyjną SMART- HR chętnie Ci w tym... pomogą.
Wierzymy, że największym skarbem firmy są doskonale dobrani i zmotywowani pracownicy. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi aktualnymi rekrutacjami.

Nie znalazłeś oferty pracy, która i rozwinie Twój potencjał?
Wyślij nam swoje aktualne CV. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Jesteś przedsiębiorcą?
Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania firm. Dzięki naszemu profesjonalnemu wsparciu sprostasz wymaganiom dzisiejszego rynku. Błędy związane z wyborem nieodpowiednich pracowników mogą przełożyć się na funkcjonowanie całej organizacji, straty finansowe oraz stagnację firmy.
Twój sukces w biznesie jest na wyciągnięcie ręki, lecz wymaga wiedzy, doświadczenia i profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał SMART-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Zapoznaj się z naszą ofertą i rozwijaj się z nami.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:

-Rekrutacji i selekcji pracowników
-Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
-Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
-Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
-Kadr, Płac, BHP
-Job Coachingu dobierany plan rozwoju kariery, we współpracy z coachem zawodowym.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Finanse
do góry