Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/08/2018.

Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu

Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

asystent

INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII WE WROCŁAWIU
UL. JANUSZOWICKA 48
50-983 WROCŁAW

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie badań pod nadzorem, zgodnie z metodami badawczymi, instrukcjami stanowiskowymi, normami w celu uzyskania rzetelnych, wiarygodnych i użytecznych wyników badań
  • obsługa sprzętu laboratoryjnego (pomiarowego i pomocniczego) zgodnie z nadanymi upoważnieniami w ramach realizowanych badań
  • przeprowadzanie walidacji/ sprawdzeń metod badawczych w celu potwierdzenia rzetelności, precyzji oraz wiarygodności wyników
  • realizowanie programów sterowania jakością ( w tym badań międzylaboratoryjnych) w celu potwierdzenia kompetencji oraz poprawności wykonywanych badań
  • obsługiwanie programów komputerowych związanych z przyjmowaniem próbek do badań, redagowaniem sprawozdań oraz przekazywaniem i zatwierdzaniem danych do Centralnej Bazy danych w tym CELAB


Warunki pracy

komputer; urządzenia pomiarowe.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać: tel. 71 3677016 wew.140

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe wyższe weterynaryjne lub wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
związane z pracą laboratoryjną

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o inspekcji weterynaryjnej
  • Wiedza w zakresie diagnostyki laboratoryjnej
  • Łatwość komunikacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa pakietu Microsoft Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • W przypadku lekarza weterynarii dokument poświadczający prawo wykonywania zawodu
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    16/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry