Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kluczborku

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

asystent do spraw administracyjny Zespół d/s administracyjnych

46-200 Kluczbork ul.Jagiellońska 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie zakładowej składnicy akt
  • Prowadzenie ewidencji umów
  • Prowadzenie magazynu epizootycznego
  • Prowadzenie ewidencji mandatów karnych
  • Przygotowywanie druków ścisłego zarachowania dla urzędowych lekarzy weterynarii
  • Zastępstwo inspektora administracyjnego w zakresie obsługi sekretariatu


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kluczborku z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych


Lokalizacja stanowiska na parterze budynku


Brak windy i podjazdu, toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub wyższe o profilu administracyjnym


doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Biegła umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz MS Office
  • Posiadanie prawa jazdy kat.B
  • Znajomość obowiązujących przepisów prawnych z zakresu pracy kancelaryjnej oraz archiwizacji i służby cywilnej.
  • Komunikatywność, dokładność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • mile widziana znajomość zasad i metod przeprowadzania inwentaryzacji aktywów
  • mile widziana znajomość podstaw rachunkowości oraz sprawozdawczości budżetowej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kluczborku
    ul.Jagiellońska 3
    46-200 Kluczbork

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/04/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi