Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/10/2018.

Asystent z językiem czeskim

Kraków, małopolskie

innogy Business Services Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę innogy i grupy RWE, głównie za księgowość oraz finanse.

Wymagania

Obowiązki:

  • Wsparcie jednego z zespołów księgowych w codziennej pracy
  • Korespondencja z dostawcami i klientami w języku czeskim
  • Dbanie o terminowe księgowanie dokumentów
  • Pomoc w przygotowywaniu raportów kontrolnych oraz ich analiza
  • Inne ogólne prace administracyjno-biurowe

Wymagania: 

  • Komunikatywna znajomość j. czeskiego w mowie i piśmie (min. B1)
  • Dobra znajomość j. angielskiego
  • Dokładność oraz zaangażowanie w wykonywanie codziennych obowiązków
  • Sprawność w zakresie używania programów komputerowych
  • Chęć do rozwoju w obszarze księgowości
  • Znajomość systemu SAP oraz wiedza z podstaw rachunkowości będzie dużym atutem

Oferujemy: 

  • Pakiet szkoleń wprowadzających do obejmowanego stanowiska pracy
  • Szkolenia językowe i inne szkolenia rozwojowe
  • Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę oraz pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, możliwość wyboru benefitów i inne)
  • Komfortowe warunki pracy: nowe biuro w dobrej lokalizacji, pokój relaksu, świeże owoce, różne wydarzenia integracyjne i przyjazna atmosfera

Prezentacja firmy

innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Spółka... działa w obszarach energii odnawialnej, dystrybucji i infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży. innogy skupia się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z energii i podnosić jakość swojego życia. Kluczowymi rynkami działalności innogy są Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, a także niektóre państwa Europy Środkowo-Wschodniej i Południowo-Wschodniej, w szczególności Polska oraz Czechy i Węgry.

Nazwa marki innogy została stworzona z angielskich słów innowacja, energia i technologia (innovation, energy, technology).

innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę grupy, głównie za księgowość i finanse.

Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. powstało w październiku 2013 r. i obecnie zatrudnia około 300 ekspertów z dziedziny księgowości i finansów. Plany rozwoju firmy obejmują dalszy wzrost zatrudnienia, zwłaszcza w zespołach świadczących usługi w języku niemieckim.

Centrum księgowe w Krakowie zapewnia doskonałe możliwości rozwoju i współpracy z innymi spółkami grupy, dzięki czemu staje się idealnym miejscem pracy zarówno dla ambitnych absolwentów kierunków związanych z księgowością i finansami znających język angielski lub niemiecki jak i doświadczonych księgowych. Poznaj działy innogy znajdujące się w Krakowie
Poznaj działy innogy znajdujące się w Krakowie

Dział Zobowiązań

Dział Zobowiązań jest odpowiedzialny za rejestrację, weryfikację oraz księgowanie faktur zakupowych. Pracownicy departamentu są w kontakcie z dostawcami i partnerami biznesowymi w sprawach związanych z ich fakturami wystawionymi dla poszczególnych spółek z grupy innogy.

Dział Należności

Dział Należności jest odpowiedzialny za wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych, alokowanie płatności przychodzących oraz monitowanie płatności. Pracownicy departamentu zajmują się kontrolą należności oraz wyjaśnianiem reklamacji pomiędzy kontrahentami a partnerami biznesowymi spółek innogy.

Dział Księgi Głównej

Dział Księgi Głównej odpowiada za szeroko rozumianą księgowość i raportowanie jednostki. Jego pracownicy zbierają w całość wszystkie operacje na kontach danej jednostki (m.in. zobowiązania i należności firmy, jej przychody i koszty). Na podstawie zgromadzonych danych wykonują oni analizę oraz przygotowują raport bilansowy i rachunek zysków i strat.

Dział Księgowości Środków Trwałych

Dział Księgowości Środków Trwałych odpowiedzialny jest za księgowanie zakupu środków trwałych oraz zarządzanie nimi: prowadzenie niezbędnych rejestrów, amortyzację wartości, ich sprzedaż lub likwidację.

Dział Płatności

Dział Płatności odpowiada za realizację płatności spółek innogy. Zadaniem Zespołu jest dostarczanie na czas i z odpowiednimi parametrami płatności do wszystkich dostawców, klientów i pracowników Firmy. Pracownicy działu odpowiadają również za kontakt z bankami i instytucjami odpowiedzialnymi za prawidłowy przebieg płatności. Płatności są wyjątkowo krytycznym obszarem w Firmie, wymagają szczególnej dokładności i pracy zgodnej procedurami wewnętrznymi i regulacjami prawnymi.

Dział Zarządzania Danymi

Dział Zarządzania danymi odpowiedzialny jest za wprowadzanie oraz aktualizację danych klientów oraz dostawców. Dla niemieckich spółek pracownicy departamentu prowadzą weryfikację klientów pod kątem ich wypłacalności.

Dział HR Support

Dział HR Support zajmuje się audytem wydatków służbowych pracowników. Odpowiada za gromadzenie rachunków dotyczących podróży zagranicznych celem odliczenia podatku naliczonego, monitoruje możliwości powstania obowiązku podatkowego wynikającego z zagranicznych podróży służbowych oraz wspiera działy HR w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Holandii.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Administracja / Sekretariat , Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse
do góry