Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 27/05/2018.

Asystent z językiem czeskim

Kraków, małopolskie

innogy Business Services Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę innogy i grupy RWE, głównie za księgowość oraz finanse.

Wymagania

Obowiązki:

  • Wsparcie jednego z zespołów księgowych w codziennej pracy
  • Korespondencja z dostawcami i klientami w języku czeskim
  • Dbanie o terminowe księgowanie dokumentów
  • Pomoc w przygotowywaniu raportów kontrolnych oraz ich analiza
  • Inne ogólne prace administracyjno-biurowe

Wymagania: 

  • Komunikatywna znajomość j. czeskiego w mowie i piśmie (min. B1)
  • Dobra znajomość j. angielskiego
  • Dokładność oraz zaangażowanie w wykonywanie codziennych obowiązków
  • Sprawność w zakresie używania programów komputerowych
  • Chęć do rozwoju w obszarze księgowości
  • Znajomość systemu SAP oraz wiedza z podstaw rachunkowości będzie dużym atutem

Oferujemy: 

  • Pakiet szkoleń wprowadzających do obejmowanego stanowiska pracy
  • Szkolenia językowe i inne szkolenia rozwojowe
  • Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę oraz pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, możliwość wyboru benefitów i inne)
  • Komfortowe warunki pracy: nowe biuro w dobrej lokalizacji, pokój relaksu, świeże owoce, różne wydarzenia integracyjne i przyjazna atmosfera

Prezentacja firmy

innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Spółka... działa w obszarach energii odnawialnej, dystrybucji i infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży. innogy skupia się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z energii i podnosić jakość swojego życia. Kluczowymi rynkami działalności innogy są Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, a także niektóre państwa Europy Środkowo-Wschodniej i Południowo-Wschodniej, w szczególności Polska oraz Czechy i Węgry.

Nazwa marki innogy została stworzona z angielskich słów innowacja, energia i technologia (innovation, energy, technology).

innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę grupy, głównie za księgowość i finanse a także inne procesy biznesowe, tj. IT.

Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. powstało w październiku 2013 r. i obecnie zatrudnia około 300 ekspertów z dziedziny księgowości i finansów. Plany rozwoju firmy obejmują dalszy wzrost zatrudnienia, zwłaszcza w zespołach świadczących usługi w języku niemieckim.

Centrum księgowe w Krakowie zapewnia doskonałe możliwości rozwoju i współpracy z innymi spółkami grupy, dzięki czemu staje się idealnym miejscem pracy zarówno dla ambitnych absolwentów kierunków związanych z księgowością i finansami znających język angielski lub niemiecki jak i doświadczonych księgowych. Poznaj działy innogy znajdujące się w Krakowie

Warszawskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. zatrudnia około 80 specjalistów IT i występuje jako generalny wykonawca wszystkich usług informatycznych na rzecz spółek innogy w Polsce, świadczy usługi utrzymaniowe, projektowe, zajmuje się rozwojem istniejących i wdrażaniem nowych systemów IT, zarządzaniem architekturą IT oraz utrzymaniem i rozwojem infrastruktury IT.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Administracja / Sekretariat , Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse
do góry