Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/08/2021.

Opis stanowiska pracy

9-6-62729
Wynagrodzenie: 6700 PLN

Bardzo atrakcyjna oferta pracy !!

Wystarczy znać j. angielski i być otwartym na naukę :) Nie wymagamy doświadczenia. Można pracować zdalnie po wcześniejszym szkoleniu w biurze w Łodzi.

Stanowisko: Asystent ds. technicznej obsługi klienta

Do zadań należy:

- Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon;
- Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych np. dotyczących Windows czy MS Office;
- Rejestrowanie/klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu;
- Kontakt z ekspertami w celu rozwiązania problemów;
- Przyporządkowywanie nierozwiązanych przypadków do II linii wsparcia.

Wymagania:
- J. Angielski - B2;
- Gotowość do odbycia szkolenia trwającego 1 miesiąc w Łodzi;
- Pozytywne nastawienie i optymizm.

Korzyści:
- Umowa o pracę;
- Praca zdalna po wcześniejszym szkoleniu;
- Atrakcyjne wynagrodzenie!
- Ubezpieczenie medyczne;
- Karta sportowa - Multisport;
- Szkolenia.

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Konsulting , Praca IT - Kontrola jakości
do góry