Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/09/2021.

Asystent wsparcia logistyki z językiem angielskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent wsparcia logistyki z językiem angielskim
Kraków
NR REF.: 1153760

Jeśli mówisz płynnie po angielsku i ciekawi cię świat logistyki i transportu międzynarodowego, ta praca może być dla Ciebie idealna. Może to też być twoje pierwsze doświadczenie w środowisku dużych korporacji.

Obowiązki:

  • Tworzenie dokumentacji logistyczno-transportowej
  • Wprowadzanie danych, sprawdzanie poprawności danych w systemie
  • Naliczanie cła i opłat transportowych
  • Sprawdzanie poprawności gabarytów przesyłek
  • Komunikacja z klientem w języku angielskim
  •    
Umiejętności:
  • Zdolność płynnej komunikacji w języku angielskim
  • Zorientowanie na klienta
  • Zdolności analityczne
  • Chęć rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy
  • Mile widziane pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta

Co oferujemy:

  • Szansę na start w międzynarodowej organizacji i rozwój nowych umiejętności
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Konkurencyjną stawkę i bonusy na osobisty rozwój

Jeśli ta oferta brzmi dla Ciebie interesująco, prześlij nam aktualną wersję swojego CV w języku angielskim.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry