Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Asystent Menedżera
Kraków
NR REF.: 1151428

Nowo otwarte centrum biznesowe w Krakowie poszukuje osoby do wsparcia zespołu HR.

Twoja przyszła rola:

  • Zarządzanie projektami w zespole
  • Wsparcie menedżerów we wszystkich obowiązkach administracyjnych (zarządzanie kalendarzem i skrzynką pocztową)
  • Tworzenie raportów oraz sprawozdań i prezentacji
  • Praca w programie Excel (tworzenie baz danych oraz raportów)
  • Współpraca z innymi działami

Nasze wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego (C1)
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność zarządzania własnym czasem
  • Znajomość programów Excel oraz PowerPoint

Co oferujemy:

  • Atrakcyjne zarobki
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Biuro w centrum Krakowa
  • Wysoka autonomia, zdecydowanie i niezależność w działaniu

Co powinieneś zrobić?

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv w języku angielskim.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry