W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystent/ka zespołu rekrutacyjnego
Miejsce pracy: KatowiceGrafton Recruitment jest częścią międzynarodowej grupą rekrutacyjnej obecnej w 57 krajach na świecie. Oferujemy pełen zakres usług dla organizacji z każdego sektora rynku.
Do naszego oddziału w Katowicach poszukujemy obecnie osoby, która wesprze nas w codziennych działaniach chcąc jednocześnie uczyć się i poszerzać wiedzę w zakresie profesjonalnych rekrutacji dla biznesu na stanowisko: Asystenta/ki zespołu rekrutacyjnego.
Obowiązki:
- wsparcie konsultantów w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i kierownicze: przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, obsługa telefoniczna kandydatów, udzielanie podstawowych informacji na temat prowadzonych projektów, przygotowywanie potrzebnych informacji dla Konsultantów ds. rekrutacji;
- nawiązywanie kontaktu i budowanie pozytywnej relacji z kandydatami,
- prace biurowe: nadzór nad dokumentacją pracowniczą, prowadzenie poczty, zamawianie materiałów biurowych, komunikacja z innymi oddziałami firmy, aktywna współpraca z działem marketingu w centrali firmy;
- aktywna współpraca z Managerem w codziennych pracach związanych z funkcjonowaniem oddziału.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację wewnętrzną w firmie;
- gotowość do rozwoju w firmie rekrutacyjnej;
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych (z możliwością pracy 40 godzin tygodniowo);
- dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- doświadczenie w obszarze administracji będzie dodatkowym atutem.
Korzyści:
- możliwość rozwoju w jednej z najbardziej rozpoznawalnych oraz ustabilizowanych firm rekrutacyjnych na rynku;
- możliwość nauki i poszerzania własnej wiedzy w stabilnym i doświadczonym zespole rekrutacyjnym;
- prywatna opieka medyczna oraz po okresie próbnym pakiet kafeteryjny (w tym Multisport);
- pozytywną atmosferę w pracy;
- pracę w centrum Katowic;
- ciekawe wyzwania oraz możliwość realizacji własnych pomysłów.