HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/-ka Zarządu
Miejsce pracy: 02-670 WarszawaObowiązki:
• Bieżące wsparcie administracyjno – organizacyjne Zarządu (2 osoby);
• Prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań oraz podróży służbowych Zarządu;
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami;
• Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów, pism i wniosków;
• Wspieranie Zarządu w codziennej pracy.
Wymagania:
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
• Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane;
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
• Umiejętność analitycznego myślenia;
• Umiejętność pracy pod presją czasu;
• Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność oraz terminowość;
• Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/ zlecenie na 3 miesiące (z możliwością przedłużenia);
• Prywatna opieka medyczna;
• Praca od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 17:00;
• Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.