Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/02/2020.

Asystent/ka Zarządu z językiem angielskim

Tychy, śląskie

ATERIMA HR

Opis stanowiska pracy

Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • koordynowanie pracy biura
  • prowadzenie kalendarza Zarządu
  • przyjmowanie lub ewentualnie przekierowywanie rozmów telefonicznych
  • przygotowywanie dokumentów, sprawozdań oraz zestawianie materiałów prezentacyjnych dla Zarządu
  • zarządzanie systemem bankowym
  • zarządzanie flotą samochodową
  • organizowanie: wyjazdów służbowych Zarządu, spotkań Gości firmy, imprez firmowych

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • masz wykształcenie wyższe
  • posiadasz minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub koordynowaniu pracy sekretariatu
  • biegle znasz język angielski (warunek konieczny)
  • znasz dobrze język niemiecki (mile widziane)
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne
  • biegle posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • potrafisz pracować pod presją czasu

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • współpracę w ramach umowy o pracę (umowa na zastępstwo na rok z możliwością przedłużenia)
  • atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do dojazdów do pracy, możliwość szkoleń językowych, premie świąteczne)
  • elastyczne godziny pracy

Prezentacja firmy

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia,... wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry