#

Asystent/ka zarządu ds. finansowo-księgowych

ESC S.A.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Pracownik, którego zatrudnimy odpowiedzialny będzie za wsparcie organizacyjne zarządu oraz obsługę firmy w pracach księgowo - finansowych, kadrowych, administracyjnych oraz kontaktach z partnerami i klientami przedsiębiorstwa. W tym:

  • Prowadzenie dokumentacji księgowej i nadzór nad sprawami finansowymi,
  • Prowadzenie dokumentacji personalnej,
  • Przygotowanie dokumentacji i informacji na potrzeby zarządu,
  • Organizacja spotkań oraz podróży służbowych,
  • Windykacja należności,
  • Pozostałe sprawy administracyjne.

 Wymagania

  • Znajomość zagadnień finansowo - księgowych,
  • Inicjatywa, zaangażowanie w pracę oraz otwartość na nowe doświadczenia,
  • Zdolności interpersonalne oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności programów MS Excel, MS Word, MS Power Point, Outlook,
  • Elastyczność i dyspozycyjność,
  • Umiejętności redagowania pism, dokumentów itp.,
  • Doświadczenie w pracy biurowej,
  • Zaangażowania w wykonywaną pracę,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Prawo jazdy.

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego   
  • Stabilne zatrudnienie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Karta Multisport

Prezentacja firmy

ESC SA działa od 1992 roku. <br/> <br/>Przedmiotem działalności ESC S.A.... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/10/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi