Verita HR Polska Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 5694). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Asystent/ka działu wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: 02-670 WarszawaUtrzymywanie relacji z klientem poprzez kontakt telefoniczny oraz e-mailowy;
Praca w oparciu o system CRM - aktualizacja działań, notatki o klientach, opiniowanie potencjalnych klientów i możliwości współpracy z nimi;
Dostosowywanie proponowanych rozwiązań do potencjalnego klienta;
Monitorowanie rynku;
Konsekwentne osiąganie wyznaczonych celów;
Zapewnianie ciągłej informacji zwrotnej na temat aktualnej sytuacji na rynku, w celu optymalizacji procesów i efektywnej komunikacji .
Komunikatywna znajomość jezyka angielskiego;
Doświadczenie w obszarze sprzedaży;
Doświadczenie w pracy opartej na targetach;
Zainteresowanie branżą IT;
Umiejętności interpersonalne;
Wysoka kultura osobista.
Praca w innowacyjnym środowisku;
Możliwość rozwoju w stabilnej, międzynarodowej firmie;
Możliwość zdobycia wiedzy o najnowocześniejszych technologiach;
Intensywne szklenia wdrażające.