HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy:
Asystent/-ka działu handlowego
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Nr referencyjny: HRO/EA/2019
Zakres obowiązków:
• Wsparcie w koordynacji spotkań biznesowych z klientami, dostawcami i partnerami firmy;
• Uczestnictwo w przygotowywaniu ofert/umów/prezentacji;
• Współtworzenie planów biznesowych;
• Nadzór nad obiegiem dokumentów;
• Dbanie o odpowiednią komunikację wewnętrzną w firmie, prowadzenie badania satysfakcji pracowników i Klientów firmy;
• Monitorowanie poziomu jakości usług świadczonych dla Klienta;
• Uczestnictwo w targach i wydarzeniach branżowych (HR/Finanse);
• Praca z system CRM - 4D oraz systemem Comarch Optima.
Wymagamy:
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• Mile widziane doświadczenia w obszarze administracji;
• Samodzielność, otwartość, komunikatywność;
• Efektywność w działaniu.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowa o pracę;
• Benefity m.in: prywatna opieka medyczna, owocowe wtorki;
• Różnorodność zadań;
• Szkolenia wprowadzające;
• Możliwość rozwoju w ramach organizacji;
• Pracę w zgranym zespole #HROdzina!