Bilfinger ISP Poland Sp. z o.o.
Pracuj dla nas jako:

Asystent/ka Dyrektora

Miejsce pracy: Krapkowice
Jesteśmy Bilfinger – wiodącym dostawcą usług dla przemysłu z 33-letnim doświadczeniem. Jako część międzynarodowego koncernu, zwiększamy wydajność i zrównoważony rozwój w zakładach naszych klientów w całej Europie. Na co dzień dostarczamy dopasowane do potrzeb rozwiązania z zakresu: izolacji i rusztowań przemysłowych, mechaniki, instalacji modułowych i technologicznych oraz usług w budownictwie.

Obecnie nasz zespół liczy blisko 3800 osób. Duch zespołowości kształtuje sposób, w jaki działamy. Nasze główne biuro znajduje się w Krapkowicach, ale pracujemy w całej Europie. Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią czegoś większego. Bilfinger oferuje Ci możliwości uczestniczenia w najważniejszych projektach z branż m.in.: energetycznej, chemicznej, petrochemicznej, farmaceutycznej czy spożywczej.

Jako Asystent/ka Dyrektora będziesz odpowiadać za kompleksowe wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach oraz koordynację kluczowych działań administracyjnych. Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz realizacji strategicznych projektów firmy.

Będziesz odpowiadać za:

  • kompleksowe zarządzanie biurem Dyrektora, w tym prowadzenie kalendarza spotkań
  • przygotowywanie dokumentacji i informacji na spotkania Dyrektora
  • sporządzanie raportów, sprawozdań oraz innych materiałów
  • organizowanie podróży służbowych, rezerwacja hoteli, transportu itp.
  • monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz telefoniczną (również w języku angielskim i niemieckim)
  • koordynację kluczowych projektów
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz współpracę z działami podlegającymi Dyrektorowi
  • realizację zadań administracyjno-operacyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie minimum B2
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
  • wysoka kultura osobista, dyskrecja i umiejętność współpracy w zespole
  • odpowiedzialność, dojrzałość biznesowa i odporność na presję czasu
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office

Mile widziane:

  • znajomość środowiska Microsoft Power Platform
  • doświadczenie w pracy jako asystent/ka wyższej kadry zarządzającej

Czekają na Ciebie:

  • praca w międzynarodowym środowisku
  • odpowiedzialne i zróżnicowane zadania
  • otwarte i zmotywowane zespoły
  • dużo miejsca na własne pomysły i kreatywne rozwiązania
  • elastyczne godziny pracy – to Ty wybierasz, o której zaczynasz pracę
  • cały pakiet benefitów: dofinansowania do kina, teatru, siłowni, basenu czy koncertów – Ty decydujesz, na co przeznaczyć środki, a my to sfinansujemy
  • prywatna opieka medyczna, szkolenia, wyjazdy integracyjne, dofinansowanie wczasów i wiele innych,
  • codzienne brunche w firmowym bufecie
  • premia roczna
  • komfortowe biura i nowoczesny sprzęt
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia NNW
  • atrakcyjny pakiet medyczny ENEL-MED
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".
Będzie nam miło przywitać Cię w naszym teamie!

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi