Pracuj dla nas jako:
        
        Asystent/ka Dyrektora
Miejsce pracy: Krapkowice
		Jesteśmy Bilfinger – wiodącym dostawcą usług dla przemysłu z 33-letnim doświadczeniem. Jako część międzynarodowego koncernu, zwiększamy wydajność i zrównoważony rozwój w zakładach naszych klientów w całej Europie.
Na co dzień dostarczamy dopasowane do potrzeb rozwiązania z zakresu: izolacji i rusztowań przemysłowych, mechaniki, instalacji modułowych i technologicznych oraz usług w budownictwie.
Obecnie nasz zespół liczy blisko 3800 osób. Duch zespołowości kształtuje sposób, w jaki działamy. Nasze główne biuro znajduje się w Krapkowicach, ale pracujemy w całej Europie. Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią czegoś większego. Bilfinger oferuje Ci możliwości uczestniczenia w najważniejszych projektach z branż m.in.: energetycznej, chemicznej, petrochemicznej, farmaceutycznej czy spożywczej.
        
        Obecnie nasz zespół liczy blisko 3800 osób. Duch zespołowości kształtuje sposób, w jaki działamy. Nasze główne biuro znajduje się w Krapkowicach, ale pracujemy w całej Europie. Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią czegoś większego. Bilfinger oferuje Ci możliwości uczestniczenia w najważniejszych projektach z branż m.in.: energetycznej, chemicznej, petrochemicznej, farmaceutycznej czy spożywczej.
Jako Asystent/ka Dyrektora będziesz odpowiadać za kompleksowe wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach oraz koordynację kluczowych działań administracyjnych. Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz realizacji strategicznych projektów firmy.
Będziesz odpowiadać za:
- kompleksowe zarządzanie biurem Dyrektora, w tym prowadzenie kalendarza spotkań
 - przygotowywanie dokumentacji i informacji na spotkania Dyrektora
 - sporządzanie raportów, sprawozdań oraz innych materiałów
 - organizowanie podróży służbowych, rezerwacja hoteli, transportu itp.
 - monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz telefoniczną (również w języku angielskim i niemieckim)
 - koordynację kluczowych projektów
 - dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz współpracę z działami podlegającymi Dyrektorowi
 - realizację zadań administracyjno-operacyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami
 
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
 - znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie minimum B2
 - bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
 - wysoka kultura osobista, dyskrecja i umiejętność współpracy w zespole
 - odpowiedzialność, dojrzałość biznesowa i odporność na presję czasu
 - umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office
 
Mile widziane:
- znajomość środowiska Microsoft Power Platform
 - doświadczenie w pracy jako asystent/ka wyższej kadry zarządzającej
 
Czekają na Ciebie:
- praca w międzynarodowym środowisku
 - odpowiedzialne i zróżnicowane zadania
 - otwarte i zmotywowane zespoły
 - dużo miejsca na własne pomysły i kreatywne rozwiązania
 - elastyczne godziny pracy – to Ty wybierasz, o której zaczynasz pracę
 - cały pakiet benefitów: dofinansowania do kina, teatru, siłowni, basenu czy koncertów – Ty decydujesz, na co przeznaczyć środki, a my to sfinansujemy
 - prywatna opieka medyczna, szkolenia, wyjazdy integracyjne, dofinansowanie wczasów i wiele innych,
 - codzienne brunche w firmowym bufecie
 - premia roczna
 - komfortowe biura i nowoczesny sprzęt
 - możliwość dodatkowego ubezpieczenia NNW
 - atrakcyjny pakiet medyczny ENEL-MED
 
        Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".
Będzie nam miło przywitać Cię w naszym teamie!
    Będzie nam miło przywitać Cię w naszym teamie!