Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/12/2017.

Asystent/-ka ds. Administracyjnych i Marketingu

Kraków, małopolskie

Virtua Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

VIRTUA to agencja digital commerce specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań IT dla branży e-commerce. Działamy w Krakowie, Rzeszowie i we Wrocławiu, praktycznie wyłącznie na rzecz klientów zagranicznych (USA, UK, Niemcy, Włochy, Holandia i inne).

Obecnie, do krakowskiego oddziału, poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/-ki ds. Administracyjnych i Marketingu.

Poszukujemy osoby bardzo dobrze zorganizowanej, odpowiedzialnej, sumiennej, dokładnej, potrafiącej samodzielnie ustalać priorytety, wykonywać powierzone zadania oraz wyszukiwać informacji niezbędnych do ich realizacji.

Główne zadania na proponowanym stanowisku

  • pomoc w bieżących zadaniach z zakresu administracji biurowej i księgowości (m.in. kompletowanie i archiwizacja dokumentacji księgowej, sporządzanie zestawień i raportów, zamawianie materiałów biurowych, artykułów spożywczych itp., organizowanie i pomoc przy rozliczaniu delegacji – kupno biletów, rezerwacja noclegów itp.),
  • kontakt (mailowy, telefoniczny, jak również bezpośredni) z usługodawcami i partnerami firmy,
  • planowanie, organizacja i koordynacja eventów firmowych (w tym także działania marketingowe i promocyjne).

Wymagania

  • przynajmniej 3-miesięczne doświadczenie w obszarze administracji biurowej/ księgowości/ marketingu/ - warunek konieczny,
  • status studenta - warunek konieczny,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (mile widziana umiejętność pracy z Google Docs),
  • umiejętność redagowania tekstów,
  • swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  • umiejętność sprawnego wyszukiwania i selekcji informacji,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • mile widziane prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy

  • pracę w biurze w centrum Krakowa – blisko skrzyżowania ulic Dietla i Starowiślnej,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz doskonalenia umiejętności,
  • stały rozwój zawodowy, możliwość szybkiego awansu (finalnie do stanowiska Office/ Operations Managera),
  • dużą dozę samodzielności, możliwość podejmowania decyzji,
  • pakiet medyczny po 3-miesięcznym okresie próbnym.

Prezentacja firmy

VIRTUA to agencja digital commerce skupiająca wysoko wykwalifikowanych,... doświadczonych doradców i programistów, specjalizujących się we wdrażaniu rozwiązań e-commerce opartych głównie o platformę Magento.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry