Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/05/2018.

Asystent/ka biura (pół etatu)

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka biura (pół etatu)
Kraków
NR REF.: 1100864

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta/ki biura.

Do Twoich zadań należeć będzie wykonywanie prac pomocniczych w dziale księgowości takich jak przygotowywanie kopii, sortowanie i skanowanie dokumentów, wspieranie audytów, przygotowywanie potrzebnej dokumentacji.

Od kandydatów wymagamy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom B2) oraz dobrych zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych. Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku jest mile widziane.

Firma oferuje możliwość zdobycia cennego i ciekawego doświadczenia w międzynarodowym środowisku oraz przyjazną atmosferę.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry