#

Asystent ds. Wsparcia Procesów Administracyjnych i Finansowych

HRK S.A.

Kraków, małopolskie

HRK S.A.

Aktualnie dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej organizacji, poszukujemy pracownika na stanowisko:

Asystent ds. Wsparcia Procesów Administracyjnych i FinansowychMiejsce pracy: Kraków

Zakres zadań:

  • Wsparcie procesów administracyjnych,
  • Wsparcie pracy działów funkcjonalnych i biznesowych,
  • Segregowanie, aktualizowanie i uwierzytelnianie dokumentów,
  • Nadzorowanie przepływu dokumentów i informacji,
  • Przygotowywanie zestawień i analiz.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji interpersonalnych,
  • Umiejętność samodzielnej organizacji i planowania pracy,
  • Znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
  • Ciekawą pracę w międzynarodowej organizacji,
  • Przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym zespole,
  • Umowę o pracę, pakiet socjalny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi