Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/05/2021.

Asystent ds. szkoleń

Lódz, łódzkie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent ds. szkoleń
Lódz
NR REF.: 1148988

Dla naszego Klienta z branży finansowej poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent ds. szkoleń

Osoba na tym stanowisku będzie wspierała zespół Learning Services w codziennych obowiązkach, takich jak: obsługa systemu szkoleń, zarządzanie listą uczestników szkoleń, wysyłanie zaproszeń, obsługa korespondencji mailowej oraz odpowiadanie na zapytania Klienta wewnętrznego (również w języku angielskim).

Od Kandydatów oczekujemy znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (B2/C1). Poszukujemy osób komunikatywnych i zaangażowanych i otwartych, dostępnych do pracy w pełnym wymiarze godzin. Mile widziani będą studenci i absolwenci. Nie wymagamy doświadczenia.

Oferujemy zatrudnienie na okres 9-12 miesięcy, możliwość pracy dla prestiżowej marki w swojej branży oraz pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach. Umożliwiamy również pracę w niepełnym wymiarze - ¾ etatu.

Praca zdalna.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry