#

Asystent ds. realizacji projektów

Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

 

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Asystentki / Asystenta ds. realizacji projektów będzie należało m.in.:

  • wsparcie koordynatorów w realizacji projektów od strony merytorycznej i finansowej,
  • przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
  • sporządzanie umów z osobami zatrudnianymi do realizacji projektu oraz usługodawcami,
  • nadzór i rozliczanie prac wykonywanych przez osoby, zatrudnione na potrzeby realizacji projektów,
  • prowadzenie rekrutacji uczestników projektu (osób fizycznych oraz prawnych) i wsparcie ich w czasie realizacji działań projektowych,
  • kontakty z partnerami projektowymi, urzędami, itp.,
  • bieżący kontakt z pozostałym personelem projektów w zakresie realizacji zadań,
  • stała współpraca z personelem finansowo-księgowym w zakresie rozliczania dokumentów kosztowych projektów,
  • udział w rozliczaniu otrzymanych dotacji, sporządzaniu okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,
  • sporządzanie pism, zestawień, raportów oraz innych dokumentów, niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektów.

 

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
  • w pełni dostępną przestrzeń biurową dla osób z niepełnosprawnościami,
  • pakiet medyczny w prywatnej placówce medycznej LUXMED (po okresie próbnym),
  • w razie potrzeby możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy np. w urzędzie,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
  • dopłaty do udziału w wydarzeniach kulturalnych, oświatowych, zajęciach sportowych lub rekreacyjnych,
  • dopłaty do żłobka, przedszkola, klubu dziecięcego lub innej placówki wychowania przedszkolnego,
  • bezzwrotną pomoc finansową z tytułu urodzenia/przysposobienia dziecka,
  • bezzwrotną pomoc finansową (zapomogę), w przypadku indywidualnych zdarzeń losowych, klęsk żywiołowych, długotrwałej choroby,
  • dopłaty do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, ortopedycznego oraz kosztów ponadstandardowych badań,
  • bony pieniężne dla pracowników oraz paczki dla dzieci z okazji świąt lub innych ważnych zdarzeń,
  • dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • skrupulatność, dokładność,
  • sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie),
  • zdolności analityczne, umiejętność posługiwania się regulacjami prawnymi w uzasadnianiu swoich argumentów,
  • umiejętność samodzielnego identyfikowania problemów oraz znajdowania ich optymalnych rozwiązań,
  • biegła obsługa komputera (Internet, MS Office - Excel, Word, Outlook);
  • mile widziane:
    • doświadczenie we współpracy z biznesem, w realizacji projektów / działań, związanych z udzielaniem wsparcia przedsiębiorcom,
    • doświadczenie / znajomość procedur zamówień publicznych, a w szczególności realizacji postępowań w trybie zasady konkurencyjności oraz rozeznania rynku,
    • doświadczenie w projektach unijnych, a szczególnie w prowadzeniu dokumentacji projektowej;
  • dodatkowym atutem będzie także:
    • znajomość kwestii dostępności, projektowania uniwersalnego, technologii asystujących,
    • doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.

 

Rekrutacja na stanowisko Asystentki / Asystenta ds. realizacji projektów będzie przebiegała dwuetapowo:

ETAP I: Złożenie aplikacji w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie i jej analiza przez Fundację.

ETAP II: Fundacja skontaktuje się z wybranymi osobami i zaprosi je na rozmowę kwalifikacyjną oraz wykonanie praktycznych zadań (rodzajowo podobnych do tych, jakie będą wykonywane na stanowisku Specjalista ds. realizacji projektów oraz współpracy z podmiotami komercyjnymi – praca z MS Word, MS Excel, wyciąganie wniosków z zadanego tekstu, przygotowanie krótkiego pisma) – całość zajmie ok 1,5 godziny.

Na podstawie wyników obu etapów Fundacja zaproponuje wybranej osobie podpisanie umowy o pracę.

Prezentacja firmy

NASZA MISJA: <br/> <br/>Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób ni... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Organizacje pozarządowe / Wolontariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi