#

Asystent/Asystentka w Kancelarii Prawnej

Koper i Wspólnicy Sp. k.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należeć:

 

- bieżąca obsługa administracyjna biura, w tym nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej;

- prowadzenie ewidencji i zestawień związanych z funkcjonowaniem biura;

- porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów;

- weryfikacja, edycja oraz formatowanie dokumentów;

- dbanie o sprawne funkcjonowanie biura;

- przyjmowanie gości i interesantów;

- wsparcie kancelarii w bieżących zadaniach.

 

Oczekiwania:

- bardzo dobrej obsługi aplikacji MS Office (Word, Excel);

- wykształcenie – min. średnie, status studenta (w szczególności na kierunku prawo lub administracja) będzie dodatkowym atutem;

- bardzo dobra organizacja własnej pracy, a także umiejętność efektywnego działania pod presją czasu;

- samodzielność w działaniu;

- wysoka kultura osobista;

znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym;

- pracę w centrum Krakowa;

- przyjazną atmosferę pracy.

 

Kandydatów spełniających powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych).

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Kancelaria Prawna Koper i Wspólnicy w sposób kompleksowy doradza podmiot... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi