Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/11/2017.

Asystent / Asystentka w Dziale Inwestycji

03-113 Warszawa, mazowieckie

Up-Telecom Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres pracy:

Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie realizacja prac biurowych oraz wsparcie w prowadzonych postępowaniach administracyjnych dla inwestycji w branży telekomunikacyjnej w tym m.in.:

• sporządzanie pism
• kompletowanie niezbędnej dokumentacji projektowej
• asystowanie w działaniach urzędowych (uzyskiwanie decyzji i pozwoleń administracyjnych)

Oferujemy:

• pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• bardzo dobrą atmosferę w pracy
• możliwość rozwoju zawodowego

Wymagania

Wymagania:

• wykształcenie średnie, wyższe lub student
• dobra znajomość obsługi komputera
• wysoka komunikatywność i kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole
• dyspozycyjność
• prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

Firma Up-Telecom Sp. z o.o. powstała w 1994 roku. Siedziba Spółki mieści się w Warszawie,... przy ul. Myśliborskiej 53. Posiadamy również dwa biura regionalne – w Gdańsku i w Warszawie.

Od 2001 roku podstawowym zakresem działalności firmy jest kompleksowa realizacja inwestycji, w szczególności obiektów telekomunikacyjnych oraz elektroenergetycznych.

Oferujemy również prace projektowe, ekspertyzy i opinie techniczne budynków, kominów, masztów na odciągach oraz konstrukcji stalowych, a także prace budowlane i remontowe.

Podstawową zasadą naszej firmy jest budowanie zespołu w oparciu o najlepszych i najbardziej doświadczonych fachowców. Dzięki takiej polityce zyskaliśmy w oczach naszych Klientów opinię partnera solidnego i pełnego profesjonalizmu.

Naszymi największymi Klientami w zakresie budowy telekomunikacyjnych stacji bazowych są: Orange Polska S.A. (operator sieci Orange), T-Mobile Polska S.A. (operator sieci T-Mobile), P4 Sp. z o.o. (operator sieci Play) oraz firma NetWorkS! Sp. z o.o. Pracujemy także na zlecenie PGE Dystrybucja S.A w zakresie wykonawstwa robót projektowych i budowlanych w branży elektroenergetycznej.

Nasza firma wykonywała również prace na zlecenie takich firm jak: Sferia S.A. i Netia S.A. (branża telekomunikacyjna), Gestor Sp. z o.o. (okresowe kontrole budynków) oraz Via Telecome Sp. z o.o. (realizacji unijnych projektów przeciwdziałania wykluczeniu cyfrowemu – internet dla gmin).

W 2015 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą Emitel Sp. z o.o. (koordynacja inwestycji) oraz wykonywaliśmy prace z branży elektryczno-instalacyjnej dla spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

W połowie roku 2016 podpisaliśmy umowę z Orange Polska S.A. na budowę sieci światłowodowej FTTH w Rejonie Północnym Orange, a także zostaliśmy partnerem handlowym firmy WiSeNe Sp. z o.o., która zajmuje się wdrażaniem systemu automatycznego, laserowego monitoringu stalowych konstrukcji dachowych.

W roku 2003 wprowadziliśmy system zarządzania jakością ISO 9001:2000. Od tego czasu jakość stała się dla nas wartością nadrzędną. Wdrożenie systemu pozwoliło na uporządkowanie i optymalizację zasad postępowania na wszystkich szczeblach organizacji. Zgodnie z nowymi wymogami w 2010 roku firma przeszła ponowną certyfikację systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000, dostosowując ją do wymagań ISO 9001:2008.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja państwowa , Praca Telekomunikacja , Praca Administracja biurowa , Praca Praca dla studentów , Praca Prawo
do góry