
Area Sales Manager (FMCG)
PoznanArea Sales Manager (FMCG)
Poznan
NR REF.: 1146052
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży FMCG.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę dotychczasowych klientów firmy oraz rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi na podległym regionie. Do zakresu zadań należeć będzie: opracowywanie i implementacji strategii sprzedażowej, prowadzenie spotkań z klientami, opracowywanie ofert, monitorowanie oraz analizowanie rynku, współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna również za prowadzenie kilkuosobowego zespołu Przedstawicieli Handlowych.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby posiadające doświadczenie na analogicznym stanowisku, doświadczone w pracy w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. Niezmiernie ważna będzie dla nas znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację. W Twojej przyszłej pracy istotna będzie gotowość do dobywania podróży służbowych. Niezbędne będzie czynne prawo jazdy kategorii B. oraz samodzielność i dobra organizacja pracy. Zdecydowanym plusem będzie znajomość zasad pracy w oparciu o KPI.
Co zyskujesz?
Umowę o pracę, od zaraz w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku. Wynagrodzenie podstawowe oraz premie. Możliwość pracy w systemie Home Office, samochód służbowy, pakiet benefitów pozapłacowych.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Poznan
NR REF.: 1146052
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży FMCG.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę dotychczasowych klientów firmy oraz rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi na podległym regionie. Do zakresu zadań należeć będzie: opracowywanie i implementacji strategii sprzedażowej, prowadzenie spotkań z klientami, opracowywanie ofert, monitorowanie oraz analizowanie rynku, współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna również za prowadzenie kilkuosobowego zespołu Przedstawicieli Handlowych.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby posiadające doświadczenie na analogicznym stanowisku, doświadczone w pracy w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. Niezmiernie ważna będzie dla nas znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację. W Twojej przyszłej pracy istotna będzie gotowość do dobywania podróży służbowych. Niezbędne będzie czynne prawo jazdy kategorii B. oraz samodzielność i dobra organizacja pracy. Zdecydowanym plusem będzie znajomość zasad pracy w oparciu o KPI.
Co zyskujesz?
Umowę o pracę, od zaraz w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku. Wynagrodzenie podstawowe oraz premie. Możliwość pracy w systemie Home Office, samochód służbowy, pakiet benefitów pozapłacowych.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
