Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Zamościu

Dyrektor Archiwum poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

archiwista do spraw sprawowania nadzoru archiwalnego nad państwowym zasobem archiwalnym Oddział I Kształtowania narodowego zasobu archiwalnego

22-400 Zamość ul. Hrubieszowska 69A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadza kontrole i lustracje archiwów zakładowych w zakresie stosowania obowiązujących przepisów kancelaryjno-archiwalnych
  • Przygotowuje protokoły po kontroli i wystąpienia pokontrolne do podpisu przez dyrektora, w celu sprawdzania prawidłowości postępowania z dokumentacją przez jednostki organizacyjne
  • Monitorowanie zaleceń pokontrolnych
  • Przeprowadza ekspertyzy archiwalne w zakresie postępowania z dokumentacją oraz ustalenie wartości archiwalnej dokumentacji i jej zabezpieczenia
  • Udziela konsultacji osobistych i telefonicznych w zakresie postępowania z dokumentacją oraz o zarządzaniu zasobami archiwalnymi
  • Opiniuje projekty przepisów kancelaryjnych i archiwalnych
  • Wprowadza dane z kontroli do elektronicznego systemu stosowanego w archiwach państwowych
  • Współdziała z podmiotami działającymi w sferze ewidencjonowanego niepaństwowego zasobu archiwalnego w zakresie ustalania podmiotów wytwarzających materiały archiwalne i zabezpieczania wytwarzanej i gromadzonej przez nie dokumentacji
  • Rozpatruje wnioski o wydawanie zgód na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań:



  • praca administracyjno-biurowa;

  • reprezentacja urzędu;

  • wyjazdy służbowe;

  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym;

  • możliwy kontakt z czynnikiem alergennym;

  • praca przy komputerze;

  • praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi;

  • budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo;

  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;

  • praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku (3);

  • dźwig towarowy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa archiwalnego
  • Łatwość komunikacji, umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność
  • Dyspozycyjność, efektywność w realizacji zadań
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka rosyjskiego w stopniu podstawowym
  • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów, umiejętność działania w sytuacjach trudnych
  • Znajomość funkcjonowania elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją (EZD)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-03-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Zamościu
    ul. Hrubieszowska 69A
    22-400 Zamość

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/03/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi