Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w OpoluKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
archiwista Referat Kadr i Szkolenia oraz Prezydialny45-078 Opole, ul. Leona Powolnego 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie składnicy akt dla KMP w Opolu i jednostek podległych – przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej spraw ostatecznie załatwionych;
- przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji a także porządkowanie zasobu i przeprowadzanie kwerend archiwalnych i skontrum dokumentacji;
- udostępniania przechowywanej dokumentacji, wycofywanie ze stanu składnicy w przypadku wznowienia spraw w komórce organizacyjnej, udzielanie informacji na podstawie posiadanych materiałów i ewidencji, sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy i stanu dokumentacji w składnicy;
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym prawidłowości sporządzonych protokołów brakowania dokumentacji kategorii BC z komórek i jednostek, wydawanie zgody na niszczenie dokumentacji kat. BC;
- doradzanie komórkom/jednostkom organizacyjnym w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw w ramach pełnienia roli koordynatora czynności kancelaryjnych;
- prowadzenie ewidencji i załatwianie spraw związanych z przekazanymi Policji rzeczami i dokumentami znalezionymi;
- w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej: przyjmowanie i rejestrowanie spraw, a także archiwizowanie spraw zakończonych, wytworzonych i zgromadzonych w komórce organizacyjnej;
- wykonywanie zastępstw w przypadku nieobecności starszego referenta referatu lub skumulowanej absencji pracowników realizujących zadania z zakresu obsługi kancelaryjno – biurowej sekretariatów.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca przy monitorze ekranowym, w pomieszczeniu biurowym, w warunkach normalnych , w godzinach 7:30 - 15:30
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie wg mnożnika 1,4310 kwoty bazowej wynosi 2743,14 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość obowiązujących przepisów, umiejętność samodzielnego rozwiązywania pojawiających się problemów, komunikatywność, rzetelność, umiejętność przewidywania i planowania oraz dobrej organizacji pracy
- doświadczenie w archiwizowaniu dokumentacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopię dokumentów potwierdzających doświadczenie w archiwizowaniu dokumentacji,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Powolnego 1
z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko archiwisty”
lub osobiście w Referacie Kadr i Szkolenia oraz Prezydialnym KMP w Opolu – pokój nr 132