Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

archiwista do spraw dokumentacji niearchiwalnej. Stanowisko ds. narastającego zasobu archiwalnego i dokumentacji o czasowym okresie przechowywania


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługuje dokumentację z wyborów
  • współpracuje z podmiotami zarządzającymi i przekazującymi dokumentację z wyborów
  • opiniuje wnioski na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
  • organizuje transport do odbioru dokumentacji wyborczej oraz uczestniczy w przejmowaniu i umieszczaniu w magazynach przeznaczonych do przechowywania dokumentacji
  • prowadzi ewidencję, udostępnia i brakuje dokumentację z wyborów
  • opiniuje normatywy kancelaryjno - archiwalne jednostek niewytwarzających materiały archiwalne


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu oraz czasami w magazynie przeznaczonym do przechowywania dokumentacji z wyborów

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin

  • miejsce pracy usytuowane w budynku jednopiętrowym z naturalnym i sztucznym oświetleniem

  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej

  • częste kontakty zewnętrzne (z jednostkami będącymi pod nadzorem archiwalnym oraz przekazującymi dokumentację z wyborów)

  • budynek przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda, brak barier architektonicznych, brak progów itp.)



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Dopuszcza się składanie ofert z wykorzystaniem poczty elektronicznej na wskazany w ogłoszeniu adres e-mail: sekretariat@gorzow.ap.gov.pl. W przypadku wyboru takiej formy aplikowania, data wpływu e-maila będzie jednoznaczna z datą wpływu oferty.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie i policealne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
w archiwum państwowym lub jednostkach budżetowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
    • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-07
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Ignacego Mościckiego 7
    66-400 Gorzów Wielkopolski
    sekretariat p. 103 I piętro

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/03/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi