Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Elblągu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

archiwista do spraw archiwizacji, klasyfikacji i gromadzenia materiałów archiwalnych i niearchiwalnych znajdujących się w Składnicy Akt KMP w Elblągu w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji w Elblągu

82-300 Elbląg ul. Tysiąclecia 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i udostępnianie akt archiwalnych i niearchiwalnych
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy w archiwum
  • gromadzenie, zabezpieczanie i konserwacja zgromadzonych akt
  • prowadzenie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, BC oraz dokumentacji, której okres przechowywania minął
  • dokonywanie ekspertyzy materiałów archiwalnych przy udziale merytorycznie uprawnionych osób
  • sporządzanie dokumentacji dotyczącej planowania i sprawozdawczości
  • prowadzenie okresowych skontrów i inwentaryzacji
  • kontrola dokumentacji niejawnej i jawnej przyjmowanej do składnicy akt
  • prowadzenie szkoleń w zakresie archiwizowania i brakowania dokumentów jawnych i niejawnych - kategoria BC
  • merytoryczny i formalny nadzór nad funkcjonowaniem składnicy akt w Komisariacie Policji w Pasłęku
  • prowadzenie ewidencji w systemie SWOP dot. wprowadzania danych urlopowych, nadgodzin, absencji i innych
  • prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych pracowników policji


Warunki pracy

Praca w pomieszczeniach biurowych i piwnicznych przy naturalnym i sztucznym oświetleniu przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca w systemie jednozmianowym, 8-godzinny czas pracy, praca narażona na kurz, wyjazdy służbowe, wysiłek fizyczny przy przenoszeniu zasobów archiwalnych, w budynku brak podjazdów i wind.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

-oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)


-oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie


-złożone dokumenty nie będą zwracane


-w ofercie prosimy o podanie danych kontaktowych, adresu do korespondencji


-kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych określonych w ogłoszeniu) zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • ukończenie szkolenia lub kursu w zakresie archiwizacji
  • kreatywność
  • Samodzielność i własna inicjatywa
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania archiwum i składnicy akt
  • znajomość przepisów z zakresu archiwizacji
  • znajomość ustawy o Policji i innych przepisów w tym Kodeksu Karnego, Kodeksu Postępowania Karnego
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych
  • umiejętność obsługi komputera


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgdonie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019 r., po. 742)
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Komendzie Miejskiej Policji w Elblągu - WZÓR OŚWIADCZENIA MOŻNA POBRAĆ NA STRONIE INETRNETOWEJ BIP KMP ELBLĄG W ZAKŁADCE "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)"
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-01-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Elblągu ul. Tysiąclecia 3, 82-300 Elbląg z dopiskiem: archiwista w Zespole ds. OIN KMP Elbląg

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/01/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi