Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Chrzanowie Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
archiwista do spraw archiwum w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych 32-500 Chrzanów Ul. Jordana 7
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przyjmowanie dokumentacji do składnicy akt
- udostępnianie zasobów składnicy akt upoważnionym osobom zgodnie z zasadami archiwizacji oraz na zasadach określonych w ustawie o ochronie informacji niejawnych
- bieżące brakowanie dokumentów zgodnie z przepisami
- zabezpieczenie przed zniszczeniem i konserwacja zasobów składnicy akt
- opracowywanie sprawozdań z zakresu archiwizacji
- prowadzenie okresowych kontroli w zakresie postępowania pracowników składnic akt z dokumentami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną znajdującymi się w składnicach akt podległych komisariatów Policji
- prowadzenie okresowych kontroli stanu dokumentacji archiwalnej oraz dokumentacji niearchiwalnej znajdujących się w składnicach akt podległych komisariatów Policji
- utrzymywanie współpracy z Archiwum Wydziału Bezpieczeństwa Informacji Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie
Warunki pracy Praca w systemie jednozmianowym, stanowisko pracy wyposażone w telefon i drukarkę. Praca przy komputerze - powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w środowisku biurowym przy oświetleniu dziennym i sztucznym.
Wejście do budynku KPP w Chrzanowie przy u. Jordana 7 jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych znajduje się na II piętrze - w budynku jest widna. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. List motywacyjny i CV opatrzone datą i podpisem kandydata.
2. Przyjmowane będą wyłącznie oferty przesłane w formie papierowej. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
3. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość i interpretacja przepisów związanych z prowadzeniem składnicy akt w jednostkach organizacyjnych Policji.
- Znajomość obsługi komputera. Systematyczność i rzetelność. Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 o ochronie informacji niejawnych;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-01
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Chrzanowie, ul. Jordana 7, 32-500 Chrzanów