
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
AR and Treasury Manager
Miejsce pracy: PoznańMiędzynarodowa firma zlokalizowana w Poznaniu poszukuje osoby na stanowisko AR and Treasury Manager
Główne zadania:
- zapewnienie wsparcia merytorycznego w obszarze należności i skarbu
- nadzorowanie i eskalowanie zadań związanych z wnioskami gotówkowymi, kredytami, realizacją płatności, raportowaniem przepływów pieniężnych itp.
- dbanie o realizację zadań przez zespół, terminowość, jakość, zgodność z procedurami i zasadami podatkowymi i rachunkowymi
- przygotowywanie raportów w obszarze należności
- współpraca z kontrolerami, dyrektorami finansowymi i innymi interesariuszami
- działanie zgodnie z procedurami, politykami, zasadami i procesami i wdrażanie rekomendacji globalnych z tym związanych
- realizacja projektów zespołowych związanych z optymalizacją i automatyzacją, dbanie o ciągłe doskonalenie w ramach działu
- zarządzanie zespołem, wydajnością i jakością procesów w oparciu o wskaźniki
- koordynowanie pracą zespołu, przeprowadzanie ocen, wsparcie teamu
Wymagania:
- min. 3- letnie doświadczenie w księgowości w dziale AR, GL lub Treasury oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- biegła znajomość języka angielskiego- min. C1
- bardzo dobra praktyczna znajomość narzędzi Ms Office
- doświadczenie w przygotowywaniu raportów i prezentacji
- silnie rozwinięte umiejętności negocjacji, komunikacji oraz zdolność motywowania i angażowania innych
- umiejętność realizacji wielu zadań, ustalania priorytetów, planowania, organizowania, koordynowania i delegowania
- zdolność do pracy pod presją czasu, elastyczność i dążenie do realizacji celów
Korzyści:
- umowa o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- premia świąteczna
- dofinansowanie do wakacji
- dofinansowana opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- multisport
- praca hybrydowa
- pełną wyzwań, rozwijającą rolę w dużej organizacji
