Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej korporacji finansowej, poszukujemy osoby posiadającej doświadczenie w zarządzaniu małym zespołem, na stanowisko:
AP Team LeaderMiejsce pracy: Kraków
Zadania:
zarządzanie pracą 10-osobowego (ugruntowanego) zespołu AP,
planowanie codziennej pracy, opracowywanie celów zespołowych i indywidualnych,
motywowanie i wsparcie pracowników w celu osięgnięcia założonego poziomu efektywności,
ocena efektywności pracy i planowanie szkoleń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
zarządzanie czasem pracy, nieobecnościami i urlopami pracowników.
Wymagania:
około 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu małym zespołem,
wcześniejsze doświadczenie w księgowości,
bardzo dobry poziom j. angielskiego (C1),
rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
umiejętność delegowania zadań,
znajomość zasad rachunkowości (IFRS, US GAAP - jako atut).
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie i ściśle określona ścieżka rozwoju,
jasny zakres obowiązków,
atrakcyjny pakiet benefitów (w tym m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie - pakiet premium),
możliwość uczestnictwa w szkoleniach językowych,
dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych, studiów podyplomowych, certyfikatów,
możliwość rozwoju zawodowego w kierunku liderskim lub managerskim,
co tygodniowe dostawy świeżych owoców.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?