Opis stanowiska pracy
Analyst with PMO skills
Kraków
NR REF.: 1191894
Federal Express Corporation (FedEx Express) is the world’s largest express transportation company. The FedEx Express global transportation network provides rapid, reliable, time-definite delivery of documents, packages, and freight shipments worldwide. For future team members, as part of one of the strongest transportation and logistics companies, this means more opportunities to grow, learn, and succeed.
What You’ll Do:- Use your analytical skills to evaluate data - supporting data uploads in different internal systems, manual data manipulations/enrichments, as well as multiple ad hoc requests related
- Preparation of executive summaries on execution progress for leadership, regular presentations in English in different meetings to the execution of the migration process
- Work with teams, various departments, and stakeholders to achieve company goals
- Reporting on migration execution progress, identifying patterns, and providing strategic recommendations to the leadership and migration execution
- Coordinating evaluation of customer experience - customer research and ongoing evaluation of customer experience through migration
- Interpreting data - strong data storytelling skills, visual presentation and strong communication skills are critical for this position
Requirements:- A strong command of Excel, as well as PMO skills are needed for this position
- 1+ years of experience in Analytics and Project Management
- Knowledge of a programming language (e.g. Python, C sharp, JavaScript)
- Knowledge of Angular will be a plus
- Fluent in English both verbally and written (min. C1)
- Good communication skills, comfortable presenting complex topics to stakeholders at various organizational levels both in person and remotely
For you:- Fixed-term employment contract of up to two years
- Comprehensive benefits package (medical care, life insurance, sports cards, meal vouchers)
- Opportunities for personal and professional development
- Great working atmosphere
- Occasional gift cards
- Tuition assistance
- Employee assistance program
Interested? Don39t hesitate - apply!
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Logistyka