Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na okres próbny
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe inżynierskie
Branża: Praca IT - Konsulting
Informacje o ofercie:
- Rodzaj pracy: Praca biurowa
- Branża: informatyczna
- Lokalizacja: centrum Katowic lub Lublin
- Wynagrodzenie: 6000 - 6500 PLN brutto
- Miejsce pracy: Katowice lub Lublin
Obowiązki:
- zarządzanie zdarzeniami serwisowymi/wnioskami (od zgłoszenia do rozwiązania problemów z oprogramowaniem, sprzętem i urządzeniami mobilnymi);
- zapewnienie użytkownikom wsparcia i usług (dążąc do rozwiązania jak największej liczby połączeń, odbieraj, ustalaj priorytety, dokumentuj i aktywnie rozwiązuj prośby o pomoc użytkowników końcowych);
- selekcjonowanie w celu zapewnienia dokładnych transferów i eskalacji (zgodnie z gwarantowanym poziomie usług (SLA)), śledź otwarte zgłoszenia i monitoruj postępy zgłoszeń zgodnie z SLA, zamykaj pozycji zgłoszenia po rozwiązaniu;
- przeprowadzanie procesu zarządzania poważnymi incydentami zgodnie ze standardami Securitas,
- zapewnienie pozytywnego wrażenia klientom poprzez spełnianie oczekiwań klientów oraz zapewnienie, że wnioski zostaną rozwiązane;
- zapewnienie ciągłej współpracy z zespołami IT Operations Management L2/L3,
- zdobywanie aktualnej wiedzy na temat funkcji biznesowych, procesów pracy i systemów firmy.
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia w zakresie pomocy technicznej (zarówno użytkownikom zdalnym, jak i użytkownikom na miejscu - w przypadku problemów związanych z oprogramowaniem lub sprzętem);
- komunikatywność;
- znajomość języka hiszpańskiego na poziomie min. B2;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- posiadanie wiedzy na temat procesów ITSM, takich jak zarządzanie incydentami, problemami, itp.
- samodzielność;
- mocna etyka pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- wielozadaniowość oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku;
- możliwość pracy na różnych zmianach;
- znajomość MS Office 365;
- nastawienie na rozwiązywanie problemów (przeglądarki, VPN, łączność, hasła, Internet);
- będzie nam miło, jeśli będziesz miał wiedzę o: systemie operacyjnym Windows (10), drukarkach, komputerach stacjonarnych, TeamViewer, AD, Citrix, urządzeniach mobilnych (IOS, Android), ServiceNow oraz narzędziach telefonicznych.
Oferujemy:
- umowę o pracę;
- liczne programy rozwojowe (kursy zewnętrzne, dofinansowanie edukacji i certyfikatów, korzystanie z platformy NEXT z bezpłatnym dostępem do Pluralsight, prelekcje TED, materiały Coursera, szkolenia wirtualne: m.in. Excel, VBA, RPA lub obsługa klienta);
- elastyczne godziny pracy;
- świetną atmosferę, tzn.: nie mamy sztywnych zasad dotyczących ubioru, ale mamy niesamowite społeczności i zmieniające świat inicjatywy, takie jak Program Grantów;
- jesteśmy dużą firmą z niepowtarzalną atmosferą - nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne chwile i po prostu… lubimy się!