W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Analityk internetowy
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego Klienta – międzynarodowego project house'u z siedzibą w Łodzi, specjalizującego się w rozwiązaniach digital, poszukujemy doświadczonego Analityka internetowego. Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i rozwijaj międzynarodowe projekty dla branż automotive, real estate i consumer goods.
Lokalizacja: Łódź, obecnie 100% zdalnie
Zadania:
- Planowanie działań analitycznych dla witryn internetowych i aplikacji,
- Wdrażanie GTM/GA na stronach internetowych i aplikacjach,
- Projektowanie i wdrażanie warstwy danych przy współpracy z zespołami IT,
- Opracowanie raportów dotyczących kluczowych wskaźników biznesowych i efektywnościowych,
- Wyciąganie wniosków i tworzenie rekomendacji na podstawie analizowanych danych w celu optymalizacji działań digitalowych,
- Aktywne budowanie strategii obecności w sieci wraz z innymi specjalistami z obszaru digital marketingu,
- Planowanie i realizacja testów A/B.
Wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w pracy z narzędziami: Google Analytics, Google Tag Manager, Firebase, Google Data Studio lub alternatywnymi rozwiązaniami,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- Znajomość zagadnień związanych z atrybucją oraz optymalizacją konwersji będzie mile widziana,
- Znajomość minimum jednego z poniższych narzędzi będzie ogromnym atutem: Google Analytics API (za pomocą R lub Python), Power BI lub Tableau, Tidyverse, BigQuery.
Korzyści:
- Dofinansowanie do rozwoju (szkolenia, kursy, konferencje),
- Pakiet medyczny,
- Parking dla pracowników,
- Dofinansowanie do aktywności sportowych/kulturalnych,
- Dodatkowe świadczenia socjalne.