Opis stanowiska pracy
Analityk ds. Planowania i Analiz Finansowych
Gdansk
NR REF.: 1189189
Twoja następna firmaDla globalnej organizacji specjalizującej się w łańcuchu dostaw dla klientów na całym świecie w związku z rozwojem firmy poszukuję Analityka ds. Planowania i Analiz Finansowych.
Twoje następne stanowisko- Pomoc w przygotowywaniu, konsolidacji i analizie miesięcznych prognoz finansowych oraz rocznych planów.
- Analiza miesięcznych wyników we współpracy z managerem finansowym.
- Optymalizacja, standaryzacja i automatyzacja procesów finansowych w różnych jednostkach biznesowych (prognozowanie sprzedaży i marż, redukcja E&O itp.).
- Pomoc w tworzeniu prezentacji i harmonogramów pomocniczych, w tym przeglądów biznesowych, planów strategicznych oraz innych prezentacji dla kierownictwa.
- Obliczanie kwartalnych wskaźników SIP oraz realizacja innych projektów specyficznych dla danej jednostki biznesowej.
- Analiza przychodów, zobowiązań, aktywów i innych wskaźników finansowych w celu prognozowania wyników krótko-, średnio- i długoterminowych.
- Monitorowanie trendów cen zakupu i współpraca z zespołem łańcucha dostaw.
- Analiza i prognozowanie wydatków logistycznych (magazynowanie, fracht) oraz doradztwo w zakresie oszczędności i optymalizacji.
- Śledzenie wydatków w ramach różnych projektów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?- Doświadczenie na stanowisku Analityka FP&A .
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie, min. B1.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie finansów lub rachunkowości.
- Znajomość podstawowych pojęć z zakresu rachunkowości i finansów.
- Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Zaawansowana znajomość programu Excel.
- Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy na temat różnych systemów ERP (IFS, JDE, Oracle).
Co zyskujesz?- Praca hybrydowa (3 dni pracy z biura, 2 dni zdalnie).
- Prywatna opieka medyczna Luxmed.
- Karta Multisport.
- Karta lunchowa.
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse