Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Opis stanowiska pracy

AML Risk Analyst
Kraków
NR REF.: 1158044

For our client - a company from the German market, We are looking for AML Risk Analyst will join our KYC team.

This role includes finance skills, knowledge and understanding in the field of KYC/AML/DD topics.
 
Your Tasks and Responsibilities:
  • preparing AML risk profiles of fund transactions;
  • identification and evaluation of AML risks in accordance with applicable laws, regulations and internal guidelines related to fund transactions;
  • KYC processing of investors and business partners;
  • processing of AML-relevant questions in this context;
  • support reporting related to funds regarding AML themes;
  • communicate independently with the internal departments and the project managers in charge

The ideal candidate should present
  • at least 1 years of professional experience in KYC/AML/DD department,
  • fluent in English.
  • Experience in the investment fund industry or credit institution or consulting firm will be an asset.
 
Our client offers
full-time work based on a work contract, training packages and employee benefits

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry