Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/04/2021.

Opis stanowiska pracy

Agile Transformation Lead
Kraków
NR REF.: 1147628

Your new company
For our Client, well-known international financial institution we are looking for a person interested in the role of Agile Transformation Lead.  

Your new role
  • Lead transformational projects across various locations.
  • Lead and coordinate agile development and ways of working across different teams
  • Identify improvement opportunities with the use of various methodologies
  • Develop and deliver transformation projects to drive a step change in operational efficiency and customer experience.
  • Project manage and oversee a number of improvement initiatives, including managing plans, schedules, progress, reporting key metrics, managing communication with key stakeholders, managing risks etc.
  • Build trusting relationships with stakeholders by consistently delivering value add services. Work with stakeholders from various departments, including Operations, Front Office, Compliance, Audit, Finance, HR etc., to identify and deliver improvements within the Organisation.
  • Working with peer development teams.
  • Working with Front Office Quant teams.

What you'll need to succeed
  • Experience in business consulting and/or change management (5+ years). Proven track of record in delivering and leading mid-sized transformational projects.
  • Strong Project Management background and proven experience in using Agile PM, (certification will be an asset).
  • Hands-on knowledge of Agile and DevOps techniques and implementation approaches
  • Sound knowledge of Design Thinking
  • Strong planning and organisation skills.
  • Ability to prioritize tasks and provide high quality results under pressure to strict deadlines.
  • Strong negotiation and influencing skills. Ability to manage & engage stakeholders, negotiate in situations of conflicting interests, and influence key decision makers.
  • Excellent English.
  • Positive attitude.

What you'll get in return
  • An environment where you will be given space to take ownership and accountability for your work
  • A Team that will help you develop & succeed
  • Exposure on all lines of business and markets
  • Ability to learn and try new things
  • Interesting career path in an international organization

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na kompleksowej obsłudze firm z sektora telekomunikacji oraz... technologii informatycznych. Nasza oferta usług rekrutacyjnych skierowana jest przede wszystkim do producentów oprogramowania i rozwiązań hardware'owych, integratorów, firm świadczących usługi informatyczne, call center oraz operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych. Obsługujemy również działy IT w firmach, m.in. z branży finansowej,produkcyjnej i FMCG.
Prowadzimy rekrutację na wymagające stanowiska specjalistyczne i kierownicze. Nasza praca oparta jest na branżowym doświadczeniu konsultantów oraz dogłębnej i aktualnej wiedzy o rynku pracy w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym. Bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami w dziedzinie IT i telekomunikacji pozwala nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Realizując usługi dla naszych Klientów, koncentrujemy się na dostosowaniu usługi do rzeczywistych potrzeb Klienta i przedstawieniu najlepszych kandydatów na dane stanowisko.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Hardware / Information Systems
do góry