W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator zamówień - praca w godzinach 16-24
Miejsce pracy: PoznańDla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Administrator zamówień
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Przetwarzanie przychodzących zamówień, przygotowywanie ofert
- Sprawdzanie poprawności oraz kompletności danych zamówień
- Współpraca z pracownikami z USA oraz Kanady
- Profesjonalna obsługa Klienta- mailowo oraz telefonicznie w języku angielskim
- Aktualizacja danych Klientów w bazie
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Dyspozycyjność do pracy w godzinach 16-24 (od poniedziałku do piątku)
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów (praca na pełen etat)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Mile widziana znajomość programu SAP
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenia wdrożeniowe
- Bogaty pakiet benefitów
- Atrakcyjna lokalizacja biura
- Bonus finansowy za pracę w godzinach popołudniowych