
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator z Niemieckim ŁÓDŹ
Miejsce pracy: ŁódźDla globalnej firmy z rynku łódzkiego poszukujemy osób ze znajomością języka niemieckiego na poziomie min. B1. Godziny pracy to poniedziałek-piątek 8-16, praca z biura (w przyszłości hybrydowa). Nie wymagamy doświadczenia tylko pozytywnego nastawienia :)
Obowiązki:
- Prowadzenie korespondencji/rozmów z - klientami;
- Wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie;
- Opracowywanie i analiza danych;
- Monitorowanie przebiegu procesu;
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:
- Język Niemeicki - minimum B1;
- Zorientowanie na szczegóły;
- Pozytywne nastawienie.
Korzyści:
- Umowa o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym; Potem przedłużenie na czas określony;
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych 8-16;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie;
- Praca z językiem obcym;
- Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
