
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator z j. Duńskim(zdalnie)
Miejsce pracy: ŁódźDla globalnej firmy transportowo-logistycznej poszukujemy kandydatów ze znajomością języka duńskiego na stanowisko Administratora. Praca jest zdalna po wcześniejszym szkoleniu (1 tydzień).
Obowiązki:
-Wspieranie procesu sprzedaży poprzez analizę zapytań ofertowych zgodnie z wyznaczonymi ramami czasowymi;
-Dokonywanie wycen kosztów transportu dla potencjalnych i istniejących klientów;
-Zarządzanie kontraktami i zapewnienie zgodności z wytycznymi audytu wewnętrznego;
-Przetwarzanie procesów, wniosków i zapytań ad hoc;
Wymagania:
- Język duński - bardzo dobra znajomość (min. B2);
- Język angielski - dobra znajomość (min. B1);
- Sumienność i dokładność
- Znajomość programu Excel na poziom średni (przynajmniej podstawowe funkcje)
Korzyści:
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- Praca z domu;
- Karta Multisport,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie.
