#

Administrator Systemu HR

HRK S.A.

Kraków, małopolskie

HRK S.A.
Administrator Systemu HRMiejsce pracy: Kraków

Rola: Zapewnienie skutecznej i wydajnej obsługi systemów HR w kontekście wsparcia współpracowników firmy

Osoba na tym stanowisku pracy będzie odpowiedzialna za:

  • Bieżącą aktualizację profili użytkowników systemu HR
  • Wsparcie dla HRIS Managerów i konsultantów SAP w obszarze działań HR
  • Utrzymanie i rozwijanie podstawowych systemów HRIS zgodnie ze strategią systemów HR
  • Podstawową konfigurację i modyfikację systemu
  • Zapewnienie poufności i integralności danych
  • Tworzenie raportów na potrzeby działu HR
  • Zaangażowanie w projekty HRIS pod kątem ich rozwoju i ciągłego doskonalenia
  • Zapełnienie płynnej realizacji procesów HRIS
  • Ścisłą współpracę z pozostałymi działami firmy, m.in. z działem IT
  • Realizację projektów na szczeblu globalnym

Wymagania:

  • Doświadczenie w administracji oraz podstawowej konfiguracji systemu HR
  • Praktyczna znajomość systemów informatycznych HR - SuccessFactors / SAP HR
  • Umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej wypowiedzi
  • Umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły
  • Zdolność do pracy pod presją czasu, umiejętność dotrzymywania terminów
  • Łatwość komunikowania się i umiejętność współpracy zespołowej

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego dzięki szerokiemu pakietowi szkoleń
  • Codzienną styczność z językami obcymi
  • Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, itd.)
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Darmowe miejsca parkingowe
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi