Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Administrator projektu
Ksawerów/Łódź
NR REF.: 1134398


Twoja następna firma
Dla międzynarodowej firmy z branży budowlanej poszukujemy kandydatów na stanowisko Administratora Projektu.
Miejsce pracy Ksawerów/Łódź

Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie wspierać kierownictwo projektu oraz biuro budowy. Do obowiązków będzie należało m.in.: prowadzenie i rejestrowanie korespondencji, pomoc w zarządzaniu finansami projektu, przygotowywanie kontraktów z podwykonawcami, tłumaczenia oraz wszelkie prace biurowe konieczne przy realizacji projektu.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny Kandydat powinien posługiwać się językiem angielskim w stopniu conajmniej komunikatywnym, mieć doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjnej, wykazywać się samodzielnością i bardzo dobrą organizacją pracy własnej. Wymagane jest prawo jazdy kat.B, znajomość MS Office a preferowane wykształcenie to budownictwo, mechanika, konstrukcje.


Co zyskujesz?
Klient zapewnia zatrudnienie na umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pozapłacowe benefity.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry