Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/05/2020.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Administracja korespondencji w języku niemieckim
  • Kontakt mailowy z Partnerami biznesowymi i odpowiadanie na zapytania (zależnie od działu związane z fakturami lub zamówieniami)
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Administracja bazą danych

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2
  • Dobra znajomość j. angielskiego
  • Wykształcenie średnie / wyższe lub studenci studiów zaocznych
  • Analityczność i dokładność
  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin

Nasz klient oferuje:

  • Umowę o pracę
  • Pracę w globalnej firmie i wielokulturowym środowisku
  • Ciągły kontakt z językami obcymi
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: karta sportowa, karta lunchowa, prywatna opieka zdrowotna i in.
  • Możliwości rozwoju
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry