Administrator ds. asortymentu
Wroclaw Administrator ds. asortymentu
Wroclaw
NR REF.: 1144854
Dla nowo otwierającej się centrali we Wrocławiu firmy niemieckiej z branży kosmetycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Administratora ds. asortymentu.
Wspólną wartością firmy jest działanie w interesie człowieka, dlatego stwarzają warunki do rozwoju każdego pracownika jak i tworzą oferty przynoszące klientom prawdziwe korzyści. Dział firmy „Asortyment” troszczy się o to, aby klienci znajdowali w sklepach zawsze najlepsze, najbardziej popularne i najnowsze produkty. Na pierwszym planie znajduje się zadowolenie klientów. Z tego powodu uważnie obserwują jakich produktów życzą sobie klienci i co miesiąc wprowadzają nowe produkty, aby oferta była jak najbardziej atrakcyjna.
TWOJE ZADANIA
CO WNOSISZ
CO UMOŻLIWIAMY
Wroclaw
NR REF.: 1144854
Dla nowo otwierającej się centrali we Wrocławiu firmy niemieckiej z branży kosmetycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Administratora ds. asortymentu.
Wspólną wartością firmy jest działanie w interesie człowieka, dlatego stwarzają warunki do rozwoju każdego pracownika jak i tworzą oferty przynoszące klientom prawdziwe korzyści. Dział firmy „Asortyment” troszczy się o to, aby klienci znajdowali w sklepach zawsze najlepsze, najbardziej popularne i najnowsze produkty. Na pierwszym planie znajduje się zadowolenie klientów. Z tego powodu uważnie obserwują jakich produktów życzą sobie klienci i co miesiąc wprowadzają nowe produkty, aby oferta była jak najbardziej atrakcyjna.
TWOJE ZADANIA
- Aktualizacja bazy produktów w systemie
- Dbanie o dane referencyjne artykułów i dostawców
- Wsparcie w zakresie dalszego rozwoju i optymalizacji procesów
- Zarządzanie administracyjne asortymentem
- Pełnienie funkcji osoby kontaktowej dla filii, dostawców i klientów zewnętrznych
- Współtworzenie i przygotowanie analiz asortymentu
- Sporządzanie sprawozdań i prezentacji oraz prace biurowe i administracyjne
- Samodzielna organizacja własnego zakresu zadań
CO WNOSISZ
- Wykształcenie w obszarze handlowym lub studia ekonomiczne
- Pierwsze doświadczenie w dziale zakupów będzie bardzo mile widziane
- Biegłą znajomość języka polskiego (poziom C1) oraz dobrą znajomość języka niemieckiego (B1)
- Biegłą obsługę pakietu MS Office (zwłaszcza Excel), znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
- Zamiłowanie do liczb oraz dobra organizacja pracy
- Gotowość do odbycia szkolenia w Niemczech
CO UMOŻLIWIAMY
- Świadczenia dodatkowe: Twoje benefity to np. premia świąteczna i prywatne dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne.
- Współtworzenie i rozwój: Kreatywne pomysły są mile widziane, każdy może się zaangażować i wnieść swój wkład.
- W tym celu oferują szeroką gamę kursów dokształcających oraz stwarzają możliwości rozwoju zawodowego i osobistego.
- Bądź częścią nowego zespołu w Polsce od samego początku i wykonaj pracę pionierską.
- Kulturę dialogu w firmie: Profil firmy cechuje współpraca, dynamika i płaska hierarchia. Odpowiedzialność osobista odgrywa przy tym kluczową rolę.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.