W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator danych Excel (zdalnie)
Miejsce pracy: ŁódźDla globalnej firmy transportowo-logistycznej poszukujemy kandydatów ze znajomością języka angielskiego na stanowisko Administratora danych w Excelu. Praca jest zdalna po wcześniejszym szkoleniu (1 tydzień).
Obowiązki:
· Codzienna analiza ofert;
· Ścisły kontakt z zespołem sprzedażowym w celu optymalizacji procesów;
· Praca nad usprawnieniami dotyczącymi narzędzi Revenue Management (np. wytyczne rabatowe, szablony cenowe);
· Przygotowywanie raportów, zestawień;
· Zadania administracyjne.
Wymagania:
- Język angielski - bardzo dobra znajomość (min. B2);
- Sumienność i dokładność;
- Analityczny umysł;
- Dostępność do pracy od czerwca!
Korzyści:
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- Praca z domu po wcześniejszym tygodniowym szkoleniu;
- Karta Multisport,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie.