Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Administrator Biura
Kraków
NR REF.: 1159250

Dla mojego Klienta firmy z branży technologicznej poszukuję kandydata na stanowisko:

Administrator Biura

 Zakres odpowiedzialności:
  • prowadzenie krakowskiego oddziału biura, dbanie o wizerunek firmy
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej 
  • współpraca z kurierami, zarządzanie przesyłkami
  • wsparcie w zakresie rekrutacji (współpraca z agencjami rekrutacyjnymi) 
  • obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
  • zamawianie materiałów biurowych
  • pomoc w zakupach technicznych
  • prowadzanie faktur do systemu księgowego

Wymagania:
  • min. 2- letnie doświadczenie jako asystent biura
  • znajomość systemów i procedur zarządzania biurem
  • doskonałe umiejętności zarządzania czasem
  • dbałość o szczegóły i umiejętność rozwiązywania problemów 
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • znajomość Microsoft Word, Excel i Outlook, Microsoft PowerPoint 
  • znajomość języka angieslkiego na poziomie komunikatywnym

Klient oferuje:
  • praca w międzynarodowej organizacji dbającej o pracowników
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • ubezpieczenie na życie
  • parking dla pracowników
  • programy wellness 

Osoby zaintersowane, zapraszam do kontaktu.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry