Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 01/08/2021.

Opis stanowiska pracy

4-16-63189
Wynagrodzenie: 8500 - 12500 PLN

Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży motoryzacyjnej/assistance poszukujemy Administatora Baz Danych, który będzie odpowiedzialny za administrację środowisk bazodanowych/komponentów systemu CMS dla międzynarodowej organizacji.


Miejsce pracy: Poznań/ Hybrydowo


Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:

- Administracje środowiskami bazodanowymi/komponentami systemu CMS;

- Instalacją, konfiguracją i aktualizacją oprogramowania Microsoft SQL Server i produktów powiązanych głównie w Microsoft Azure oraz on-premise;

- Konfigurowaniem i utrzymywanie serwerów i procesów baz danych, w tym monitorowanie stanu i wydajności systemu;

- Niezależną analzą, rozwiązywaniem problemów;

- Zapewnieniem wsparcia technicznego dla krytycznych systemów produkcyjnych;

- Nadzorem nad wydajnością i optymalizacją zapytań do bazy danych;

- Współpracą z zespołem inżynierów systemowych i sieciowych.

Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w administrowaniu bazami danych w oparciu o MS SQL Server, w tym grupy dostępności Always On;

- Bardzo dobra znajomość Windows Server;

- Doświadczenie w zakresie tworzenia kopii zapasowych, przywracania i modeli odzyskiwania;

- Znajomość Active Directory;

- Doświadczenie w zakresie dostrajania i optymalizacji wydajności (PTO) przy użyciu natywnych narzędzi do monitorowania i rozwiązywania problemów;

- Doświadczenie w administrowaniu komponentami Integration Services, Reporting Services i Analysis Services;

- Doświadczenie w rozwiązaniach opartych na chmurze (Microsoft Azure) – SaaS, IaaS, PaaS;

- Język angielski na poziomie min. B2;

- Dobra znajomość zagadnień sieciowych na poziomie administratora systemu, pozwalająca na łatwą komunikację z zespołem sieciowym;

- Znajomość T-SQL;

- Doświadczenie w innych systemach bazodanowych (MySQL, PostgreSQL, mongoDB, itp.) jest dodatkowym atutem.

Korzyści:
- Umowa o pracę

- Realny wpływ na projekty w firmie

- Możliwa praca częściowo zdalna/hybrdowa

- Benefity dodatkowe takie jak: prywatna opieka medyczna oraz karta lunchowa

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Kontrola jakości
do góry