Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Administrative Manager
Kraków
NR REF.: 1131373

Obecnie dla naszego klienta, zlokalizowanego w Krakowie poszukujemy Koordynatora/ Kierownika działu Administracyjnego.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za zarządzanie zespołem pracowników. Będziesz odpowiedzialny za ich motywowanie, zapewnienie im oceny i szkolenia w zakresie rozwoju. Będziesz tworzyć standardy obsługi administracyjnej dla biur i procedury usprawniające pracę Departamentu Administracji. Ponadto będziesz zarządzać korespondencją przychodzącą i wychodzącą, koordynować i nadzorować dostawy, dystrybucję i rozliczanie materiałów i usług administracyjnych dla biur. Będziesz także odpowiedzialny za koordynację umów o świadczenie i utrzymanie usług \ administracyjnych (Internet, telefon stacjonarny i komórkowy, terminale płatnicze, usługi kurierskie, flota samochodowa, umowy serwisowe i konserwacyjne itp.) Do Twoich zadań, będzie należeć również, dbanie o prawidłowe relacje i komunikację wewnętrzną pomiędzy komórkami organizacyjnymi

Jeśli posiadasz...
  • Wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, zarządzanie, prawo)
  • 3-5 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
  • Wysokie kompetencje interpersonalne
  • Umiejętność planowania oraz organizacji
  • Inicjatywa, proaktywność i przedsiębiorczość
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
To zapraszamy do aplikowania!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry