
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administration Officer with German
Miejsce pracy: WrocławFor our client in Lodz, we are looking for candidates on position:
Administration Officer with German
Key responsibilities:
- Managing Personal Information and documentation.
- Validation and processing of Benefit Claims.
- Cooperation with Payroll and Benefits Provider.
- Providing inputs for Payroll.
- Employee data & systems management.
Requirements:
- Speak English and German on at least C1 level.
- Good MS Excel & Word skills.
- Good communication & analytical skills.
- Corporate, Customer Service, HRO, Payroll experience will be a great asset!
Benefits:
- A package of benefits such as Multisport, MyBenefit cafeteria.
- Private medical care and life insurance.
-
No trial period.
-
Career in an international company.
-
Opportunity to take part in international projects and gain experience in various industries.
