-przyjmowanie poczty
-weryfikacja poprawności otrzymanych faktur wraz z dokumentami przewozowymi
-wystawianie faktur
-odbieranie telefonów, przekazywanie informacji, przekierowywanie rozmów
-kontrola terminów płatności zarówno należności jak i zobowiązań
-przygotowywanie zestawień w oparciu o arkusz kalkulacyjny oraz program księgowy Optima
-rozksięgowywanie płatności
-dbanie o porządek w miejscu pracy
-przygotowywanie poczty
- dobra znajomość środowiska Office a w szczególności Excel
- język angielski na poziomie zaawansowanym
- doświadczenie w zakresie fakturowania
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność, bystrość, sumienność, błyskotliwość, chęć do pracy
Na rynku usług spedycyjnych nasza firma pojawiła się w maju 2008 roku. W... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.